Właścicielka, specjalistka ds. marketingu

Marta Tysowecka

Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpoczynałam ponad 10 lat temu, jeszcze w trakcie studiów informatycznych, gdzie w jednej z poznańskich agencji pełniłam obowiązku menadżera działu SEO. W 2015 roku otworzyłam własną firmę, gdzie jako freelancer świadczyłam usługi pozycjonowania. To pozostało mi do dziś, a moja firma GreenWeb obecnie specjalizuje się w marketingu sklepów internetowych.

Od 2016 roku współtworzyłam od zera sklep internetowy Sklep Dla Ogrodu. Z czasem projekt rozwinął się na tyle, że z jednego małego sklepu powstał Garden e-Commerce, firma zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą produktów ogrodniczych. Początkowo, od 2018 roku jako kierownik ds. rozwoju i marketingu, później, aż do 2024 roku jako dyrektor e-commerce, byłam odpowiedzialna za rozwój marki oraz marketing. Naszym największym sukcesem był Sklep Dla Ogrodu oraz wszystkie współprace, które udało nam się nawiązać. 

Praca ze wspaniałymi ludźmi: właścicielami firm ogrodniczych, wydawcami, twórcami internetowymi, blogerami i influencerami, pozwoliły mi zebrać wiedzę o funkcjonowaniu branży. Prowadzenie własnych sklepów ogrodniczych natomiast sprawiło, że doskonale poznałam klientów B2C w tym segmencie.

Od 2024 roku współtworzę markę Greendea, pierwszą firmę w Polsce, wyspecjalizowaną w marketingu B2C w branży ogrodniczej. 

DOŚWIADCZENIE
Przez ponad 7 lat budowałam od zera sklep internetowy Sklep Dla Ogrodu, a następnie współtworzyłam markę Garden e-Commerce. Jako dyrektor e-commerce odpowiadałam za rozwój sprzedaży i marketingu w sklepach internetowych, rozwój asortymentu oraz rozpoznawalność marki. Wspólnie z zespołem wprowadziliśmy na rynek Vegano. Przez kilka lat prowadziłam kampanię marketingową dla marki Target. Wraz z Rafałem Okułowiczem doprowadziliśmy Poradnik Ogrodniczy na pierwsze miejsce wśród największych portali ogrodniczych w Polsce. Pomagam influencerom w rozwoju ich marek. Piszę artykuły w prasie branżowej.
ZAINTERESOWANIA
Na co dzień interesuję się szeroko pojętą popkulturą: od filmów, przez książki, na grach komputerowych kończąc. Mam swój kanał na YouTube, poświęcony właśnie temu tematowi. Kiedy pogoda robi się nieco bardziej sprzyjająca, chętnie wsiadam na rower i jadę na dłuższą wycieczkę, najlepiej taką kilkudniową, najlepiej z sakwami (ale najlepiej nie po górach!).

Wybrane publikacje

Język korzyści oraz język straty

Biznes Ogrodniczy, 10 cze 2023

Jak budować pozytywny wizerunek firmy w internecie?

Lider Branży Ogrodniczej, 1 marzec 2017

Blog

Najnowsze artykuły