Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpoczynałam ponad 10 lat temu, jeszcze w trakcie studiów informatycznych, gdzie w jednej z poznańskich agencji pełniłam obowiązku menadżera działu SEO. W 2015 roku otworzyłam własną firmę, gdzie jako freelancer świadczyłam usługi pozycjonowania. To pozostało mi do dziś, a moja firma GreenWeb obecnie specjalizuje się w marketingu sklepów internetowych.
Od 2016 roku współtworzyłam od zera sklep internetowy Sklep Dla Ogrodu. Z czasem projekt rozwinął się na tyle, że z jednego małego sklepu powstał Garden e-Commerce, firma zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą produktów ogrodniczych. Początkowo, od 2018 roku jako kierownik ds. rozwoju i marketingu, później, aż do 2024 roku jako dyrektor e-commerce, byłam odpowiedzialna za rozwój marki oraz marketing. Naszym największym sukcesem był Sklep Dla Ogrodu oraz wszystkie współprace, które udało nam się nawiązać.
Praca ze wspaniałymi ludźmi: właścicielami firm ogrodniczych, wydawcami, twórcami internetowymi, blogerami i influencerami, pozwoliły mi zebrać wiedzę o funkcjonowaniu branży. Prowadzenie własnych sklepów ogrodniczych natomiast sprawiło, że doskonale poznałam klientów B2C w tym segmencie.
Od 2024 roku współtworzę markę Greendea, pierwszą firmę w Polsce, wyspecjalizowaną w marketingu B2C w branży ogrodniczej.
DOŚWIADCZENIE
ZAINTERESOWANIA
Wybrane publikacje
Język korzyści oraz język straty
Biznes Ogrodniczy, 10 cze 2023
Trzy nietypowe pomysły na reklamę w internecie
Biznes Ogrodniczy, 10 maj 2023
Czy w 2023 roku nadal warto wyświetlać się w Google?
Biznes Ogrodniczy, 10 kwiecień 2023
Jak budować pozytywny wizerunek firmy w internecie?
Lider Branży Ogrodniczej, 1 marzec 2017