E-commerce w rozkwicie
Panorama polskiego rynku ogrodniczego online
Raport z analizy internetowych sklepów ogrodniczych - marketing, technologia, logistyka, trendy i inne
Kompleksowy obraz rynku
Wnikliwa analiza 110 sklepów ogrodniczych, ukazująca trendy i standardy branży
Cenne insighty marketingowe
Praktyczne wskazówki do optymalizacji własnych działań w e-commerce
Rzetelne i aktualne dane
Połączenie starannej analizy ręcznej z zaawansowanymi narzędziami badawczymi
Wsparcie w decyzjach
Przejrzyste statystyki i wnioski ułatwiające strategiczne planowanie
Dlaczego warto?
Bezprecedensowy wgląd w polski rynek
e-sklepów ogrodniczych
Zainwestuj w wiedzę, która pozwoli Ci zrewolucjonizować własny biznes ogrodniczy w internecie. Nasz raport to nie tylko dane – to klucz do zrozumienia i wykorzystania pełnego potencjału rynku e-commerce w branży ogrodniczej.
Co znajdziesz w raporcie?
Skarbnica wiedzy o rynku,
podzielona na 18 kluczowych obszarów
- Obszerny raport PDF
- Przejrzyste wykresy, rankingi, zestawienia
- Tabele porównawcze narzędzi i rozwiązań
- Analiza każdego z badanych obszarów
Sprawdziliśmy czy sklepy mają zaimplementowane narzędzia, które pozwalają na badanie zachowań użytkowników w witrynie oraz jakie narzędzia do tego wykorzystują.
Sprawdziliśmy, czy w sklepach jest zaimplementowany Google Analitycs lub Google Tag Manager, mogący pełnić funkcję integracyjną z narzędziem analitycznym.
Sprawdziliśmy czy sklepy zbierają i udostępniają opinie klientów o zakupach i sklepie. Zanotowaliśmy także z jakich narzędzi korzystają w tym celu.
Sprawdziliśmy, czy sklepy posiadają konta na popularnych platformach społecznościowych oraz czy aktywnie je wykorzystują do promocji swojego e-commercu.
Sprawdziliśmy, czy sklepy posiadają formularz zapisu do newslettera oraz czy i jaki oferują benefit zachęcający do zostawienia maila. Przeszliśmy całą ścieżkę zapisu, aby sprawdzić, czy otrzymamy obiecany bonus. Zanotowaliśmy także napotykane po drodze problemy.
Sprawdziliśmy, czy sklepy prowadzą sprzedaż na dwóch najpopularniejszych marketplace’ach w Polsce. W przypadku Allegro odnotowaliśmy także tych sprzedawców, którzy posiadają Abonament Allegro.
Sprawdziliśmy, czy i w jakich sieciach afiliacyjnych są obecne ogrodnicze sklepy.
Sprawdziliśmy, czy sklepy są obecne na minimum 3 popularnych stronach oferujących kody, kupony lub programy rabatowe.
Sprawdziliśmy, czy sklepy aktywnie korzystają z systemu reklamowego Meta Ads oraz Google Ads.
Sprawdziliśmy, czy sklepy oferują możliwość dokonania zwrotu poprzez system wygodnezwroty.pl
Sprawdziliśmy na jakich oprogramowaniach funkcjonują sklepy.
Sprawdziliśmy które oprogramowania osiągają najlepsze wyniki prędkości w Google PageSpeed Insight i na jakich systemach funkcjonują największe sklepy.
Sprawdziliśmy, czy sklepy regularnie tworzą nowe treści poradnikowe wspierające sprzedaż.
Zbadaliśmy unikalność opisów produktów w sklepach oraz sprawdziliśmy czy zamieszczają na kartach produktów autorskie zdjęcia.
Sprawdziliśmy, jakie są najpopularniejsze sposoby dostawy oraz ile opcji dostawy oferują sklepy. Zanotowaliśmy najniższy koszt dostawy, czy i od jakiej kwoty oferowana jest darmowa wysyłka zamówienia oraz jaki jest deklarowany czas wysyłki zamówienia.
Sprawdziliśmy, jakie i ile metod płatności oferują sklepy ogrodnicze swoim klientom.
Sprawdziliśmy, czy sklepy aktywnie pozycjonują się w Google.
Używając narzędzia SimilarWeb dokonaliśmy analizy całościowego ruchu w badanych sklepach internetowych, także z podziałem na źródło i z uwzględnieniem demografii.
W raporcie uwzględniliśmy wyłącznie multibrandowe sklepy dedykowane ogrodnikom amatorom. Sklepy te charakteryzują się szerokim asortymentem produktów ogrodniczych, skierowanych do hobbystów. Wykluczyliśmy sklepy producenckie, rolnicze, budowlane, które nie są dedykowane wyłącznie amatorom ogrodnictwa czy sklepy z przeważającą ilością sadzonek oraz te z roślinami domowymi. Dzięki temu mogliśmy skupić się na specyficznej grupie sklepów, które najbardziej odpowiadają potrzebom ogrodników hobbystów.
DLA KOGO JEST RAPORT?
Kompleksowe rozwiązanie dla ambitnych liderów
e-commerce ogrodniczego
Właściciele ogrodniczych
e-commerców
- Porównasz swój sklep z trendami rynkowymi
- Zidentyfikujesz obszary do poprawy i optymalizacji
- Zainspirujesz się nowymi rozwiązaniami stosowanymi przez konkurencję
- Raport będzie wsparciem w planowaniu strategii rozwoju i inwestycji
Menedżerowie
e-commerce
i marketingu
w branży ogrodniczej
- Dostęp do aktualnych statystyk branżowych, np. popularności różnych metod płatności czy dostawy
- Raport będzie wsparciem w podejmowaniu decyzji o kierunkach rozwoju sklepu na podstawie trendów rynkowych
- Porównasz stosowane w sklepie rozwiązania z popularnymi praktykami w branży
- Zidentyfikujesz najczęściej wykorzystywane narzędzia marketingowe i analityczne w e-branży ogrodniczej
Producenci i dostawcy produktów ogrodniczych
- Zrozumiesz trendy w internetowej sprzedaży produktów ogrodniczych
- Zidentyfikujesz potencjalnych partnerów biznesowych wśród e-sklepów
- Będzie wsparciem w dostosowaniu oferty do potrzeb sprzedaży internetowej
- Zainspirujesz się do tworzenia dedykowanych rozwiązań dla e-commerce
Firmy planujące wejście
na rynek e-commerce ogrodniczego
- Kompleksowo przejrzysz rozwiązania stosowane przez 110 sklepów ogrodniczych
- Poznasz najpopularniejsze platformy e-commerce używane w branży
- Wejrzysz w powszechne praktyki w zakresie metod płatności i dostawy
- Zrozumiesz jakie narzędzia analityczne i marketingowe są najczęściej wykorzystywane
- Raport będzie wsparciem w tworzeniu strategii wejścia na rynek, opartym na aktualnych trendach branżowych
Agencje marketingowe
i konsultanci
e-commerce
- Pogłębisz wiedzę o specyfice branży ogrodniczej
- Będziesz mieć dostęp do aktualnych statystyk dotyczących popularności różnych rozwiązań e-commerce w branży ogrodniczej
- Zrozumiesz jakie narzędzia marketingowe i analityczne są najczęściej wykorzystywane w branży
- Wejrzysz w trendy dotyczące metod płatności, dostaw i obsługi klienta
- Raport będzie wsparciem w tworzeniu rekomendacji dla klientów z branży ogrodniczej, opartym na aktualnych danych rynkowych
WYBIERZ ZGODNIE Z POTRZEBAMI
Zainwestuj w przyszłość swojego e-commerce
Raport
+ Konsultacja
+ Plan rozwojowy
PAKIET PREMIUM
4918,77 zł brutto
-
Kompleksowy raport o polskim, ogrodniczym rynku e-commerce
Analiza kluczowych obszarów funkcjonowania 110 sklepów, unikalne dane i insighty branżowe, wykresy, rankingi, zestawienia i tabele porównawcze -
60-minutowa konsultacja ekspercka
Omówienie głównych trendów i ich znaczenia dla Twojego biznesu wraz z możliwością zadawania pytań i rozwiewania wątpliwości -
Dedykowany Raport Rozwojowy
Szczegółowa analiza porównawcza Twojego sklepu na tle konkurencji, identyfikacja mocnych stron i obszarów wymagających rozwoju, konkretne rekomendacje i mini-strategia rozwoju wraz z dodatkową, 60-minutową konsultacją omawiającą wyniki dedykowanego raportu
Personalizacja – analiza skoncentrowana wyłącznie na Twoim sklepie
Pozycjonowanie rynkowe – dowiedz się, gdzie dokładnie plasuje się Twój sklep w porównaniu z konkurencją
Strategiczne insighty – zidentyfikuj kluczowe obszary do rozwoju i optymalizacji
Rekomendacje gotowe do wdrożenia – otrzymaj konkretne wskazówki, co i jak zmienić, aby wyprzedzić konkurencję
Elastyczność – możliwość skupienia się na obszarach szczególnie dla Ciebie istotnych
Czas przygotowania dedykowanego raportu: do 3 tygodni
Format: Obszerny raport PDF + 60-minutowa konsultacja omawiająca wyniki
Możliwość zadawania dodatkowych pytań i wyjaśnień podczas konsultacji
Raport
+ Konsultacja
DEDYKOWANE WSPARCIE
1105,77 zł brutto
-
Kompleksowy raport o polskim, ogrodniczym rynku e-commerce
Analiza kluczowych obszarów funkcjonowania 110 sklepów, unikalne dane i insighty branżowe, wykresy, rankingi, zestawienia i tabele porównawcze -
60-minutowa konsultacja ekspercka
Omówienie głównych trendów i ich znaczenia dla Twojego biznesu wraz z możliwością zadawania pytań i rozwiewania wątpliwości
Oszczędność czasu – zamiast samodzielnie analizować dane, otrzymujesz gotowe wnioski i personalizowane rekomendacje
Praktyczne zastosowanie – dowiesz się, jak wykorzystać insighty z raportu w praktyce Twojego biznesu
Eksperckie wsparcie – możliwość zadania pytań i rozwiania wątpliwości dotyczących Twojej strategii marketingowej
Elastyczność – konsultacja dostosowana do Twoich indywidualnych potrzeb i wyzwań
Przygotowanie: Przed spotkaniem przekazujesz nam obszary lub problemy, które chcesz omówić
Czas trwania: 60 minut intensywnej, skoncentrowanej na Twoich potrzebach rozmowy
Format: Spotkanie online przez Google Meet (lub inną platformę według preferencji)
Podsumowanie: Po konsultacji otrzymujesz krótki raport z kluczowymi wnioskami i rekomendacjami
Raport
UNIKALNE DANE I INSIGHTY BRANŻOWE736,77 zł brutto
-
Kompleksowy raport o polskim, ogrodniczym rynku e-commerce
Analiza kluczowych obszarów funkcjonowania 110 sklepów, unikalne dane i insighty branżowe, wykresy, rankingi, zestawienia i tabele porównawcze
SPRAWDŹ NAJPIERW DARMOWY RAPORT
Popularność ogrodniczych e-commerce'ów
Kto zbiera najlepsze plony w Google?
Analiza ponad 100 sklepów internetowych. Ranking, szczegółowe dane, wnioski.