Z wykształcenia jestem ogrodniczką i wybór tej ścieżki edukacji idealnie skomponował się z moją ścieżką zawodową. Tuż po studiach uruchomiłam jeden z pierwszych w polskim internecie blogów ogrodniczych, o roślinach domowych, a to otworzyło mi drzwi do wielu ciekawych projektów.
Dzięki wiedzy ogrodniczej tworzę odpowiedzialny i skuteczny marketing dla firm z tej branży. Rozumiem produkty, znam potrzeby ogrodników i potrafię doskonale analizować trendy i rynek.
DOŚWIADCZENIE
Pierwszym dużym projektem było dla mnie współtworzenie magazynu Garden&Trends (dawnego sezonowego czasopisma wydawcy Biznesu Ogrodniczego). Dzięki tej współpracy mogłam lepiej poznać branżę i nastroje jakie w niej panują.
Dzięki blogowi poznałam wielu innych blogerów ogrodniczych (obecnie znanych influencerów), z którymi spotykałam się na organizowanych na Targach Gardenia Spotkaniach Blogerów Ogrodniczych.
Z marką Sklep Dla Ogrodu i firmą Garden e-Commerce związana jestem niemal od początku ich istnienia. Wspólnie z Martą rozwijałyśmy te projekty praktycznie od zera. Moim zadaniem na początku tej współpracy była praca nad przydatnymi opisami produktów i specjalistycznym contentem na blogu. W międzyczasie doskonaliłam moje umiejętności digital marketingu nawiązując współprace freelancerskie z innymi e-commercami w zakresie e-mail marketingu i social media marketingu.
Stały rozwój zaowocował kolejnymi współpracami. Wieloletnie zlecenie od dużej agencji marketingowej jeszcze mocniej rozwinęło moje kompetencje w zakresie e-mail marketingu oraz działań w mediach społecznościowych. Ze znaczącym producentem nawozów i środków ochrony roślin prowadziliśmy duże kampanie marketingowe związane z nowymi produktami, prężnie działaliśmy w obszarze e-mail i social media marketingu. Dla znanej marki w branży nieruchomości gruntowych przez dwa lata pozyskiwałam kontakty za pośrednictwem MetaAds, wspólnie tworząc nowe ścieżki rozwoju marketingu firmy.
Dzięki blogowi poznałam wielu innych blogerów ogrodniczych (obecnie znanych influencerów), z którymi spotykałam się na organizowanych na Targach Gardenia Spotkaniach Blogerów Ogrodniczych.
Z marką Sklep Dla Ogrodu i firmą Garden e-Commerce związana jestem niemal od początku ich istnienia. Wspólnie z Martą rozwijałyśmy te projekty praktycznie od zera. Moim zadaniem na początku tej współpracy była praca nad przydatnymi opisami produktów i specjalistycznym contentem na blogu. W międzyczasie doskonaliłam moje umiejętności digital marketingu nawiązując współprace freelancerskie z innymi e-commercami w zakresie e-mail marketingu i social media marketingu.
Stały rozwój zaowocował kolejnymi współpracami. Wieloletnie zlecenie od dużej agencji marketingowej jeszcze mocniej rozwinęło moje kompetencje w zakresie e-mail marketingu oraz działań w mediach społecznościowych. Ze znaczącym producentem nawozów i środków ochrony roślin prowadziliśmy duże kampanie marketingowe związane z nowymi produktami, prężnie działaliśmy w obszarze e-mail i social media marketingu. Dla znanej marki w branży nieruchomości gruntowych przez dwa lata pozyskiwałam kontakty za pośrednictwem MetaAds, wspólnie tworząc nowe ścieżki rozwoju marketingu firmy.
ZAINTERESOWANIA
W wolnym czasie jeżdżę na szosie, majstruję przy rowerach i cieszę się naturą.