Tegoroczny Speakers’ Corner, wydarzenie towarzyszące targom Gardenia 2024, dobiegł końca. Przygotowałyśmy jego krótkie podsumowanie, które wraz z prezentacjami wszystkich prelegentów znajdziesz poniżej. Oprócz poniższego podsumowania nagrałyśmy również odcinek podcastu, w którym opowiadamy więcej o przebiegu wydarzenia oraz o debatach, które odbywały się każdego dnia po prelekcjach. Zapraszamy do jego wysłuchania.
Dzień 1 - centra ogrodnicze
Dzień pierwszy poświęciłyśmy centrom ogrodniczym. Zaczęłyśmy my, z prezentacją dotyczącą tego w jaki sposób szybko i tanio (tak, wiemy jak to brzmi) pozyskać klientów do lokalnego punktu sprzedaży. Omawiałyśmy to, co powinno zawierać się na stronie internetowej, jak powinna być zoptymalizowana wizytówka w Google oraz pokazałyśmy jak można tanio wykorzystać możliwości Google Ads i Meta Ads. W naszej prezentacji znajdują się linki do tutoriali na YouTube, które nagrałyśmy specjalnie dla centrów ogrodniczych.
Naszym pierwszym gościem był Błażej Pawlar, Partnership & Marketing Manager w firmie SerwerSMS. Błażej opowiadał o tym, jak komunikacja za pomocą SMS może dosłownie odpalić nasz biznes. My się z Błażejem zgadzamy i zachęcamy do wypróbowania SMS marketingu w lokalnych (i nie tylko!) biznesach. Więcej o prezentacji opowiadamy w naszym podcaście.
Ostatnim prelegentem dnia pierwszego był Laurens Doesborgh, dyrektor holenderskiej firmy lookINsight, który bardzo szczegółowo (w oparciu o masę danych) opowiadał o tym, jak powinno wyglądać centrum ogrodnicze przyszłości. Czekamy jeszcze na podesłanie swojej prezentacji przez Laurensa, dodamy ją tutaj gdy tylko ją otrzymamy. Wystąpienie Laurensa tłumaczyła dla nas na żywo Pani Antonia Fornalik.